Συνέντευξη με τον Marco Meliga, CEO του Algo Group
Algo

Συνέντευξη με τον Marco Meliga, CEO του Algo Group

Ο Marco Meliga, CEO του Algo Group, αναλύει το όραµά του για την εταιρεία το οποίο στηρίζεται σε τρεις άξονες: Πάθος, Αφοσίωση και Τεχνογνωσία.

Με εµπειρία άνω των 60 ετών, το Algo Group ειδικεύεται στην ανάπτυξη και διανοµή µηχανισµών ηλεκτρικών παραθύρων και χειρολαβών για επιβατικά και επαγγελµατικά οχήµατα, τόσο για τη δευτερογενή αγορά όσο και για την Πρώτη Τοποθέτηση. Με εγκαταστάσεις παραγωγής σε Ιταλία και Πολωνία, εκπροσωπείται στην αγορά από τα εµπορικά σήµατα LiftTek, Electric-Life, PMM και Miraglio, προσφέροντας προϊόντα που διαθέτουν τις πλέον σύγχρονες τεχνολογίες και είναι κατάλληλα για τα πιο δηµοφιλή οχήµατα.

Η ανάπτυξη προϊόντων για το ανεξάρτητο Aftermarket επιτρέπει στην εταιρεία να αφουγκράζεται την αγορά, να κατανοεί τις τάσεις και τις απαιτήσεις του τελικού καταναλωτή, ενώ παράλληλα, συµβαδίζει µε τα αυστηρά πρότυπα ποιότητας των κατασκευαστών δηµιουργώντας προϊόντα για την Πρώτη Τοποθέτηση.

Ποια είναι τα στοιχεία που ξεχωρίζουν την Algo;

Έχουμε επισημάνει κάποια βασικά σημεία που χαρακτηρίζουν ξεκάθαρα την πορεία της εταιρείας και αναδεικνύoυμε τη σημασία τους τόσο εσωτερικά όσο και εξωτερικά. Είναι οι αξίες μας, οι αξίες που συνδέουν τους «ανθρώπους της Algo», αυτές που θα μας επιτρέψουν να προχωρήσουμε πέρα από την καθημερινή μας εργασία και θα αναδείξουν ως φυσική συνέπεια την επιχειρηματική ανάπτυξη. Αναφέρομαι στην ικανότητά μας να αυξάνουμε την ικανοποίηση των πελατών, την ποιότητα των προϊόντων μας και την αξιοπιστία τους, στην αναζήτηση καινοτόμων λύσεων, καθώς και στη σταθερή προσήλωση αναφορικά με τη βιώσιμη ανάπτυξη που βρίσκεται σήμερα στο επίκεντρο.

«Algo goes green»: το project που παρουσιάσαμε πρόσφατα ταιριάζει απόλυτα με το όραμα για το μέλλον μας: αποφασίσαμε να φροντίσουμε τον εαυτό μας, τους άλλους και τον κόσμο γύρω μας. Το όνειρό μας είναι μία εταιρεία που φροντίζει για το μέλλον της, αλλά θέλουμε να ξεκινήσουμε από τώρα, από τις μικρές πράξεις που μπορούμε ήδη να ελέγξουμε σήμερα!


Για µένα όλα είναι θέµα συνεργασίας! Ο άνθρωπος βρίσκεται στο επίκεντρο, αλλά το πάθος, η αφοσίωση και η εµπιστοσύνη στους άλλους έχουν καθοριστική σηµασία. Η αξία της οµάδας είναι µεγαλύτερη από το άθροισµα της αξίας του κάθε ατόµου ξεχωριστά.

Πώς βλέπετε την εξέλιξη της εταιρείας σας στο µέλλον;

Οι αξίες μας ενσωματώνονται στην εξέλιξη των προϊόντων και των διαδικασιών: θέλουμε να τα απλοποιήσουμε, να κάνουμε το προϊόν ελκυστικό, εύκολο στη χρήση, την τοποθέτηση και την αγορά. Στο project διαθέτουμε προϊόντα «plug and play», αλλά και εξαρτήματα όλο και πιο ελαφριά, νέα υλικά για τη μείωση του βάρους του προϊόντος και επομένως της κατανάλωσης καυσίμου, καθώς και εξαρτήματα πιο ευέλικτα που μπορούν να προσαρμόζονται πιο εύκολα (π.χ. με δυνατότητα 3D εκτύπωσης και με πολύ υψηλό επίπεδο εξατομίκευσης και ποικιλομορφίας).


Δυστυχώς, η τεχνολογία των παραθύρων σταμάτησε στο ηλεκτρικό σύστημα, με πολύ μικρή ηλεκτρονική ενσωμάτωση. Το ίδιο ισχύει και για τις χειρολαβές. Σε αυτό ακριβώς το σημείο εστιάζουμε, σε ένα προϊόν που θα είναι πιο συνδεδεμένο με τα ηλεκτρονικά συστήματα του οχήματος, και θα διαθέτει διαφορετικές λειτουργίες σε σύγκριση με το παραδοσιακό «άνοιξε – κλείσε», «πάνω – κάτω».

Ακόμη, όλο και μεγαλύτερος σεβασμός προς το περιβάλλον: σκεφτόμαστε, για παράδειγμα, πώς μπορούμε να αντικαταστήσουμε διαδικασίες, όπως η συγκόλληση, με τεχνολογίες που απαιτούν λιγότερη ενέργεια και έχουν χαμηλότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο, που θα μας επιτρέπουν να εργαζόμαστε με αυστηρότερα πρότυπα και μεγαλύτερη ακρίβεια.

Ποια είναι τα σχέδιά σας αυτή τη στιγµή για την αγορά;

Επισκεφθήκαμε πελάτες και περιφέρειες, πραγματοποιήσαμε μία μεγάλη έρευνα αγοράς για να κατανοήσουμε καλύτερα τις ευρωπαϊκές αγορές και αντιληφθήκαμε ότι υπάρχουν σημαντικές διαφορές και κατακερματισμός της αγοράς. Με αυτά τα δεδομένα, ξεκινήσαμε με το δίκτυο πωλήσεών μας και το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, ώστε να ανταποκριθούμε σε αυτές τις ανάγκες και να δώσουμε στους πελάτες μας το καλύτερο.

Με αυτό το νέο πνεύμα, δίνουμε μία ισχυρή ώθηση στην εισαγωγή νέων προϊόντων στην αγορά με μία αύξηση που αναμένεται να ξεπερνά τους 150 νέους κωδικούς ανά έτος. Παράλληλα, έχουμε σχεδιάσει μία αντίστοιχη επικοινωνιακή καμπάνια στο εξωτερικό που περιλαμβάνει τα σημαντικότερα περιοδικά στον τομέα.

Στόχος μας είναι να αναγνωριστεί η Algo για τις αξίες της υπεροχής από όλους όσοι εργάζονται στον κλάδο.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.