Έκθεση με φυσική και ψηφιακή παρουσία
AUTOMECHANIKA

Έκθεση με φυσική και ψηφιακή παρουσία

Η Automechanika Φρανκφούρτης, η κορυφαία εμπορική έκθεση για τη δευτερογενή αγορά, θα πραγματοποιηθεί τόσο ως φυσικό γεγονός, αλλά και σε ψηφιακή πλατφόρμα.

Η φετινή Automechanika Φρανκφούρτης θα πραγματοποιηθεί στις 14-18 Σεπτεμβρίου 2021, ως υβριδική εκδήλωση για πρώτη φορά. Με τον όρο “υβριδική εκδήλωση”, δηλώνεται η δυνατότητα παρακολούθησης και συμμετοχής στην έκθεση, τόσο με φυσική παρουσία, αλλά και εξ αποστάσεως, μέσω ειδικά διαμορφωμένης, ψηφιακής πλατφόρμας. Η Automechanika, συνδυάζοντας τη φυσική και ψηφιακή παρουσία ανθρώπων και εταιρειών της αυτοκινητοβιομηχανίας και του Aftermarket, επιδιώκει να προσφέρει σε όλους τους εκθέτες και επισκέπτες την ευκαιρία να επικοινωνήσουν, να ενημερωθούν και να δικτυωθούν, ακόμα και αν δεν μπορούν να ταξιδέψουν στη Φρανκφούρτη λόγω της πανδημίας. Τα ψηφιακά χαρακτηριστικά που διατίθενται δωρεάν σε όλους τους εκθέτες μεγιστοποιούν και διευρύνουν ακόμη περισσότερο τις δυνατότητες για παρουσιάσεις προϊόντων και επικοινωνία με πελάτες, άμεσα και με ασφάλεια.


«Από τον Ιούνιο, οι εκθεσιακοί χώροι στη Φρανκφούρτη θα φιλοξενήσουν εκθέσεις ξανά. Η πρώτη έκθεση που θα λάβει χώρα είναι η “Indoor-Air”, μία εμπορική έκθεση για τον εξαερισμό και την ποιότητα του αέρα. Μετά από αυτό, σειρά παίρνει η προετοιμασία και οργάνωση της Automechanika του Σεπτεμβρίου, της κορυφαίας εμπορικής έκθεσης. Βασικό μας μέλημα αποτελεί η ασφάλεια των φιλοξενούμενων και των συμμετεχόντων στην έκθεση, γι’ αυτό και οι κανόνες υγιεινής είναι αυστηροί», αναφέρει ο Detlef Braun, Μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Messe Frankfurt mbH.

Η Automechanika Φρανκφούρτης, όπως επισημαίνουν οι διοργανωτες, θα πραγματοποιηθεί ως φυσικό γεγονός στους εκθεσιακούς χώρους της Φρανκφούρτης σύμφωνα με όλα τα ισχύοντα μέτρα υγιεινής και προστασίας. Με στόχο να διασφαλιστεί ότι η συμμετοχή θα είναι επίσης δυνατή για τους επισκέπτες από όλο τον κόσμο που δεν μπορούν να ταξιδέψουν στη Φρανκφούρτη, η Automechanika συστήνει τις νέες ψηφιακές δυνατότητες.


«Χάρη σε ένα ψηφιακό εργαλείο που προγραμματίζει και υλοποιεί ζωντανές συζητήσεις και βιντεοκλήσεις πρόσωπο με πρόσωπο, οι εκθέτες θα μπορούν να επικοινωνούν απευθείας με τους συμμετέχοντες και να δημιουργούν νέους πελάτες. Μέχρι σήμερα, περίπου 2.000 εκθέτες έχουν ήδη επιβεβαιώσει τη συμμετοχή τους στην Automechanika Φρανκφούρτης 2021», δήλωσε ο Olaf Mußhoff, Διευθυντής της Automechanika Φρανκφούρτης. «Οι πληροφορίες των προϊόντων και των εκθετών, καθώς και τα προφίλ των εταιρειών θα παραμείνουν στη διαδικτυακή πλατφόρμα ακόμα και μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης. Αυτό μας επιτρέπει να προσφέρουμε εκτενή πρόσβαση σε όλες τις συμμετέχουσες εταιρείες», συμπληρώνει ο ίδιος.

Οι εκθέτες θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να παρουσιάσουν τα καινοτόμα προϊόντα τους μέσω live stream, ενώ οι ενδιαφερόμενοι που δεν μπορούν να βρεθούν στη Φρανκφούρτη, λόγω των περιορισμών, θα μπορούν να συμμετέχουν διαδικτυακά σε μία σειρά εκδηλώσεων που διοργανώνονται στα πλαίσια της έκθεσης.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.