Άµεσος ψεκασµός βενζίνης 500+ bar
Delphi

Άµεσος ψεκασµός βενζίνης 500+ bar

Ένα νέο σύστηµα άµεσου ψεκασµού βενζίνης (GDi) υψηλής πίεσης παρουσίασε η Delphi Technologies, µε το οποίο µειώνονται σηµαντικά οι εκποµπές ρύπων και η κατανάλωση καυσίµου.

Σε Συνέδριο που πραγματοποιήθηκε πρόσφατα στη Βιέννη, η Delphi Technologies παρουσίασε ένα νέο σύστημα 500+ bar GDi που μπορεί να μειώσει τις εκπομπές σωματιδίων έως και 50% σε σύγκριση με το σύστημα των 350 bar χωρίς ακριβές τροποποιήσεις στον σχεδιασμό του κινητήρα. Η μείωση του αριθμού των σωματιδίων καυσαερίων, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που είναι μικρότερα από 23 nm, θα βοηθήσει τους κατασκευαστές να ανταποκριθούν στα μελλοντικά πρότυπα για τις εκπομπές ρύπων, που γίνονται όλο και πιο αυστηρά παγκοσμίως.

Η μείωση των εκπομπών των κινητήρων περιορίζει τους ρύπους στην εξάτμιση στο κρίσιμο σημείο πριν από τον καταλύτη και μειώνει την ανάγκη δαπανηρών συστημάτων μετεπεξεργασίας. Αυτό μειώνει τις εκπομπές σε ρυθμιζόμενες δοκιμές, συμπεριλαμβανομένων των RDE – Real Driving Emissions. Στο τέλος του 2016, η Delphi Technologies εισήλθε στην παραγωγή με το καινοτόμο σύστημα GDi των 350 bar. Το σύστημα αυτό μειώνει τα σωματίδια των καυσαερίων κατά 70% σε σύγκριση με τα τυπικά συστήματα των 200 bar.

Η πρόκληση ήταν να επιτευχθούν τέτοιες πιέσεις χωρίς να αυξηθούν τα φορτία στην αντλία. Καθώς οι περισσότεροι κινητήρες μεταδίδουν κίνηση στην αντλία GDI μέσω του εκκεντροφόρου, μία συμβατική προσέγγιση θα απαιτούσε συνήθως έναν δαπανηρό επανασχεδιασμό και ενίσχυση του μηχανισμού του εκκεντροφόρου.


«Με τη σχεδίαση ενός καινοτόμου εσωτερικού συστήματος στεγανοποίησης για την GFP3 500+ bar αντλία, σε ορισμένες εφαρμογές, έχουμε σχεδιάσει ένα έμβολο μειωμένης διαμέτρου που εμποδίζει την αύξηση των φορτίων στον μηχανισμό κίνησης».
Επικεφαλής µηχανικός του τµήµατος Gasoline Systems της Delphi Technologies, Walter Piock.

Συνδυάζοντας τις απαιτήσεις για βελτίωση της ποιότητας του αέρα των πόλεων και χαμηλότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου, το σύστημα ψεκασμού καυσίμου είναι ένα σημαντικό στοιχείο για την επίτευξη των μελλοντικών στόχων που θέτει η νομοθεσία. Το σύστημα 500+ bar της Delphi Technologies μπορεί να βοηθήσει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων να αντιμετωπίσουν και τις δύο προκλήσεις.


«Η αυτοκινητοβιοµηχανία έχει αποδεχθεί από καιρό ότι η αύξηση της πίεσης έγχυσης σε 500+ bar µπορεί στην ουσία να µειώσει τα σωµατίδια του κινητήρα, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τις εκποµπές CO2 και την οικονοµία καυσίµου. Το σύστημα GDi των 350 bar μειώνει τα σωματίδια καυσαερίων κατά 70% σε σχέση με τα συστήματα των 200 bar και προχωράμε ένα ακόμα βήμα με το νέο σύστημα GDi 500+ bar που μειώνει περαιτέρω αυτές τις εκπομπές έως και 50% σε σχέση με το σύστημα των 350 bar».
Επικεφαλής µηχανικός του τµήµατος Gasoline Systems της Delphi Technologies, Walter Piock.

Για να ολοκληρωθεί το νέο σύστημα 500+ bar, η Delphi Technologies έχει αναπτύξει όλα τα εξαρτήματά του, συμπεριλαμβανομένων των μπεκ Multec 16, αντλίες, σφυρήλατο διακλαδωτήρα των μπεκ καθώς και το κατάλληλο σύστημα ελέγχου του κινητήρα και λογισμικό. Αυτά τα εξαρτήματα, τα οποία βελτιώνουν περαιτέρω την ανθεκτικότητα και την αξιοπιστία, δεν απαιτούν καμία ή μόνο μικρές αλλαγές στις υπάρχουσες μηχανές. Το σύστημα 500+ bar μπορεί να χρησιμοποιηθεί στην παραγωγή από το 2022 και έπειτα.


Σύµφωνα µε την Delphi Technologies, µε το νέο σύστηµα, οι σχεδιαστές κινητήρων µπορούν να επωφεληθούν από τις πιέσεις ψεκασµού 500+ bar χωρίς να χρειάζεται να πραγµατοποιήσουν δαπανηρές αλλαγές στην πλειονότητα των υφιστάµενων συστηµάτων κίνησης εκκεντροφόρου.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.