Οδηγεί τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση
Denso

Οδηγεί τις εξελίξεις στην ηλεκτροκίνηση

Μία από τις πιο βασικές τάσεις της αυτοκινητοβιομηχανίας, που αναμένεται να επηρεάσει σημαντικά το Aftermarket το επόμενο διάστημα είναι η εξέλιξη των υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων. Αυτά τα οχήματα απαιτούν καινοτόμα, αποδοτικά και αξιόπιστα εξαρτήματα που θα ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των διαφορετικών συστημάτων κίνησης. Η DENSO παίζει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη των εξαρτημάτων αυτών, ειδικά στην παραγωγή περιστρεφόμενων τμημάτων, συμπιεστών και αισθητήρων.

Από την εισαγωγή ενός ηλεκτρικού συμπιεστή με ενσωματωμένο μετατροπέα για υβριδικής τεχνολογίας αυτοκίνητα το 2005, η εταιρεία έχει πρωτοστατήσει σε πολλές καινοτομίες για τον σχεδιασμό και την κατασκευή εξαρτημάτων για υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα. Ο ενσωματωμένος υπολογιστής ελέγχου του υβριδικού συστήματος, η μονάδα παρακολούθησης της μπαταρίας, ο μετατροπέας DC-DC, το ανώτερο σύστημα ψύξης της μπαταρίας και η μονάδα ελέγχου ισχύος υψηλής απόδοσης (PCU) αναδεικνύουν τη συμβολή της εταιρείας στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης.

Δεν αποτελεί έκπληξη ο κομβικός ρόλος της DENSO στην παραγωγή και την εισαγωγή τέτοιων εξαρτημάτων στην αγορά, καθώς η εταιρεία έχει μακρά ιστορία στον εξηλεκτρισμό. Ήδη, το 1949 η DENSO ανακοίνωσε ένα σχέδιο για τη δημιουργία ενός ηλεκτρικού οχήματος που ονομάστηκε DENSO GO. Το τελικό αποτέλεσμα ήταν ένα πραγματικά μοναδικό μοντέλο, που χρησιμοποιούσε έναν κινητήρα συνεχούς ρεύματος (DC) αντί για τον πιο συχνά χρησιμοποιούμενο κινητήρα εναλλασσόμενου ρεύματος (AC). Η ταχύτητα του αυτοκινήτου ελεγχόταν με μόνο τέσσερις ταχύτητες, ενώ είχαν αξιοποιηθεί πολλές περίπλοκες τεχνικές συσκευές για την παραγωγή ενός οχήματος με τεχνολογία πολύ πέρα από τα σύγχρονα.

Το πρωτότυπο μπορούσε να καλύψει 195 χιλιόμετρα ανά φόρτιση, μία εντυπωσιακή απόσταση, αν σκεφτούμε την αυτονομία των σημερινών ηλεκτρικών οχημάτων. Πενήντα ηλεκτρικά αυτοκίνητα DENSO βγήκαν στους δρόμους της Ιαπωνίας τον Ιούλιο του 1950 και κινήθηκαν με ιδιαίτερη ομαλότητα σε όλη την περιοχή του Τόκιο. Με τελική ταχύτητα τα 43 χλμ./ώρα, ήταν λίγο μόνο πιο αργά από τα οχήματα με κινητήρα άνθρακα που ήταν ευρέως διαθέσιμα, προσφέροντας μία αξιόλογη εναλλακτική λύση.

Παρόλο που το DENSO GO σχεδιάστηκε µόνο για να παρουσιαστεί ως ιδέα, αποτέλεσε ένα σηµαντικό εφόδιο για την ευρύτερη επιτυχία της εταιρείας, ενώ µπορεί ακόµη και να θεωρηθεί ως δοµικό στοιχείο για πολλά σύγχρονα ηλεκτρικά οχήµατα.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.