Επίστρωση πλάσματος
SKODA

Επίστρωση πλάσματος

 Η Skoda εισάγει μια νέα τεχνολογία για την μείωση των τριβών στο εσωτερικό των κινητήρων της με στόχο την χαμηλότερη κατανάλωση.

Η Skoda έθεσε σε λειτουργία μία νέα γραμμή επεξεργασίας για επίστρωση πλάσματος στο εργοστάσιό της στην πόλη Mlada Boleslav. Με τη συγκεκριμένη προσθήκη τα χιτώνια θα διαθέτουν μία πολύ λεπτή επίστρωση, πάχους 150 μm (0,15 mm). Η χρήση της τεχνολογίας επίστρωσης πλάσματος σε χιτώνια θα ξεκινήσει από τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα EVO της σειράς ΕΑ211. Σύμφωνα με την εταιρεία, περιορίζει τις εσωτερικές τριβές του κινητήρα, αυξάνει την ιπποδύναμη, ενώ μειώνει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων. Επιπλέον, επιτρέπει την ομοιόμορφη κατανομή της θερμότητας στους κυλίνδρους, βοηθώντας να διαχέεται πιο αποτελεσματικά, βελτιστοποιώντας έτσι το θερμικό φορτίο. Κατά τη διαδικασία της παραγωγής, ένα λέιζερ 1.500 watt δημιουργεί στο χιτώνιο δέκα αυλακώσεις ανά χιλιοστόμετρο, βάθους 40 μm, ώστε το στρώμα πλάσματος να προσκολληθεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Ένα μείγμα υδρογόνου και αργού χρησιμοποιείται για τη δημιουργία αερίου πλάσματος, το οποίο φτάνει σε θερμοκρασία 15.000°C και στη συνέχεια αναμιγνύεται με διάφορους τύπους χάλυβα που έχουν κονιορτοποιηθεί σε λεπτή σκόνη. Όταν ψεκάζεται στα τοιχώματα του χιτωνίου, η σκόνη σχηματίζει ένα στρώμα πάχους περίπου 250 μm, το οποίο κατά την τελική επεξεργασία μειώνεται στα 150 μm.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.