Η διεύρυνση του πελατολογίου
marketing

Η διεύρυνση του πελατολογίου

Η επιτυχία του συνεργείου εξαρτάται από την εκτίµηση που δείχνουν για εσάς και την επιχείρησή σας τόσο οι υφιστάµενοι όσο και οι υποψήφιοι πελάτες σας.

Εάν οι πελάτες αισθάνονται ότι τους δίνετε περισσότερη αξία από ό,τι σας πληρώνουν, θα είναι ικανοποιηµένοι. Δεν χρειάζεται απαραίτητα να είσαστε οι φθηνότεροι! Όσο μεγαλύτερο το πελατολόγιο τόσο περισσότερος και ο τζίρος του συνεργείου. Αυτό δεν χρειάζεται πολύ μυαλό για να το καταλάβει κανείς. Περισσότεροι πελάτες, σημαίνει περισσότερες διελεύσεις, που με τη σειρά τους σημαίνουν περισσότερες εργασίες. Η διεύρυνση του πελατολογίου είναι πάντα ένας από τους βασικούς στόχους σε κάθε συνεργείο.

Από την άλλη κοστίζει φτηνότερα και είναι πιο κερδοφόρο να κρατήσει κάποιος τους υπάρχοντες πελάτες από το να βρει νέους. Βασικά σημεία για να θυμόμαστε: σημαντικότεροι πελάτες σας είναι αυτοί που ήδη έχετε. Οι ικανοποιημένοι πελάτες επιστρέφουν και μακροπρόθεσμα συμβάλλουν στην κερδοφορία. Ωστόσο, και οι πιστοί πελάτες, κάποια μέρα μπορεί να φύγουν. Έτσι, ενώ είναι ζωτικής σημασίας η οικοδόμηση σχέσεων με τους υπάρχοντες πελάτες, θα πρέπει επίσης να φροντίζει κάποιος και για νέους πελάτες.

Βρείτε νέους πελάτες

Προσπαθήστε να ομαδοποιήσετε τους πιθανούς πελάτες σας. Χωρίστε τους σε ομάδες, ανάλογα με τις ανάγκες τους. Για κάθε ομάδα θα πρέπει να ακολουθήσετε διαφορετική στρατηγική.

Πόσα αυτοκίνητα µπορεί να εξυπηρετήσει το συνεργείο σας;

Μπορούμε, λοιπόν, με ασφάλεια να υποθέσουμε ότι οι πελάτες σας είναι ιδιοκτήτες ενός τουλάχιστον οχήματος και ότι μπορείτε να αναλάβετε την εξυπηρέτηση και την επισκευή του αυτοκινήτου τους. Και είναι επίσης αρκετά ασφαλές να υποθέσουμε ότι οι πελάτες σας θα ζήσουν ή θα εργαστούν αρκετά κοντά στο συνεργείο σας.

Πώς µπορείτε να ενηµερώσετε για την προσφορά σας και για το συνεργείο σας;

Έχοντας μια ιστοσελίδα που να αναφέρει τη διεύθυνσή σας και τι προσφέρετε είναι ένας βασικός παράγοντας στην επικοινωνία μάρκετινγκ. Οι περισσότεροι άνθρωποι σήμερα κάνουν μία αναζήτηση στο διαδίκτυο για να βρουν απαντήσεις στα ερωτήματά τους. Απλώς πρέπει να υπάρχει μια ιστοσελίδα που να λέει ξεκάθαρα πού βρίσκεται το συνεργείο, τι υπηρεσίες προσφέρει και σε ποιους απευθύνεται (π.χ. τι αυτοκίνητα συντηρεί και επισκευάζει).

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.