Τα πρώτα βήµατα στα Social Media
Facebook

Τα πρώτα βήµατα στα Social Media

Η παρουσία της επιχείρησής σας στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης σάς δίνει τη δυνατότητα να προβληθείτε µε χαµηλό κόστος και να προσεγγίσετε το καταναλωτικό κοινό όπως ποτέ άλλοτε.

Το AutoSpecialist πάντα αναζητά τις καλύτερες λύσεις για κάθε αναγνώστη µηχανικό, ιδιοκτήτη ή εργαζόµενο σε συνεργείο. Στα πλαίσια µίας σειράς άρθρων µε συµβουλές, παραθέτουμε σε αυτό το άρθρο έναν οδηγό Social Media. Πιο συγκεκριμένα, θα αναφερθούµε στα πρώτα βήµατα για τη δηµιουργία ενός λογαριασµού σε κοινωνικό δίκτυο.

Η σελίδα σας πρέπει να είναι έτσι διαµορφωµένη, ώστε να εµπνέει επαγγελµατισµό, αξιοπιστία και φιλικό κλίµα, και να αντιπροσωπεύει µε τον καλύτερο τρόπο το συνεργείο σας στον ψηφιακό κόσµο.

Βεβαιωθείτε ότι τα στοιχεία σας είναι ενηµερωµένα

Εφόσον έχετε επιλέξει το κοινωνικό δίκτυο που σας ενδιαφέρει, ξεκινήστε τη δημιουργία του αντίστοιχου επαγγελματικού λογαριασμού, που, στα περισσότερα δίκτυα, γίνεται μέσα από τον προσωπικό σας λογαριασμό. Αφιερώστε λίγο χρόνο για να εισάγετε ολοκληρωμένες και σαφείς πληροφορίες για την επιχείρησή σας, ώστε, αφενός, να σας αναγνωρίσουν εύκολα οι υπάρχοντες πελάτες σας και, αφετέρου, να προσεγγίσετε νέους.

Αρχικά, επιλέγετε το όνομα της σελίδας σας, που συνήθως, είναι η επωνυμία του συνεργείου. Επιπλέον, δημιουργείτε μία σύντομη και σαφή περιγραφή που αναφέρει τι προσφέρει η επιχείρησή σας. Στη συνέχεια, εισάγετε τις βασικές πληροφορίες στο προφίλ σας, όπως τη διεύθυνση, το τηλέφωνο επικοινωνίας, την ιστοσελίδα σας (εάν υπάρχει), το e-mail, τις ώρες λειτουργίας. Μπορείτε ακόμη να προσθέσετε αναλυτικές πληροφορίες σε σχέση με τις υπηρεσίες σας, ώστε οι επισκέπτες να έχουν ολοκληρωμένη εικόνα για την επιχείρησή σας.

Οι ελλιπείς πληροφορίες ή η παντελής απουσία χρήσιµων πληροφοριών υποβαθµίζουν µία επαγγελµατική σελίδα στα Social Media. Είναι σηµαντικό να θυµάστε πως τα στοιχεία που εισάγετε για την επιχείρησή σας, όταν δηµιουργείτε τη σελίδα, πρέπει να ανανεώνονται, ώστε να ενηµερώνεται κατάλληλα και το κοινό σας. Ακόµα, πρέπει να ελέγχετε τακτικά για την ορθότητά τους τις βασικές πληροφορίες στο προφίλ σας. Αυτό είναι σηµαντικό για όσους σας ακολουθούν στα κοινωνικά δίκτυα, αλλά και για άτοµα που πιθανώς να σας αναζητήσουν µέσω Google, καθώς αυτές οι σελίδες θα εµφανιστούν και εκεί.

Φωτογραφίες προφίλ και εξωφύλλου

Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα του προφίλ σας περιλαμβάνει ένα σαφές και σωστά περικομμένο λογότυπο. Αυτό θα βοηθήσει τους πελάτες να σας αναγνωρίσουν πιο εύκολα και ενστικτωδώς να αναγνωρίζουν οπτικά το logo της επιχείρησής σας. Η χαρακτηριστική φωτογραφία εξωφύλλου, που θα μπορούσε να είναι μία εικόνα από το εξωτερικό ή το εσωτερικό του συνεργείου, είναι, επίσης, σημαντική, καθώς μπορεί να μεταφέρει στον επισκέπτη της σελίδας σας την ατμόσφαιρα του χώρου σας και την ποιότητα των εργασιών που παρέχετε. Ακόμη, είναι ιδιαίτερα χρήσιμη, εάν υπάρχει και άλλη επιχείρηση με παρόμοιο όνομα. Για να βεβαιωθείτε ότι η φωτογραφία εξωφύλλου και το λογότυπό σας είναι στο σωστό μέγεθος για κάθε πλατφόρμα, ρίξτε μία ματιά στους οδηγούς μεγεθών που είναι διαθέσιμοι στο διαδίκτυο.

Call to action

Αφού έχετε ολοκληρώσει την εισαγωγή των βασικών στοιχείων του προφίλ σας, σε ορισμένα κοινωνικά δίκτυα, π.χ. Facebook, έχετε τη δυνατότητα να προσθέσετε ένα κουμπί που προτρέπει τους επισκέπτες να προχωρήσουν σε μία ενέργεια, όπως να σας καλέσουν στο τηλέφωνο που έχετε ορίσει, ώστε να επικοινωνήσουν απευθείας μαζί σας. Αυτό διευκολύνει την επαφή με τους χρήστες που ενδιαφέρονται για τις υπηρεσίες σας.

Επικοινωνήστε µε τους πελάτες σας

Το κοινό σας πιθανώς να θέλει συχνά να επικοινωνεί μέσω μηνυμάτων μαζί σας για ερωτήσεις, για να κλείσει κάποιο ραντεβού στο συνεργείο ή για να αγοράσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία που παρέχετε. Τα μηνύματα που λαμβάνετε καλό είναι να απαντώνται άμεσα. Οι ακόλουθοί σας δεν πρέπει να νιώθουν ότι τους αγνοείτε. Ίσως σας απευθύνουν ερωτήσεις τεχνικού περιεχομένου ή επιθυμούν να κλείσουν ραντεβού. Ακόμη, ορισμένα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, σας δίνουν τη δυνατότητα να δημιουργήσετε ψηφιακή ατζέντα απ’ όπου θα μπορούν οι ακόλουθοι της σελίδας σας να κλείνουν το ραντεβού τους online. Ορίστε μέσα στην ημέρα 10-15 λεπτά για να ελέγχετε τους λογαριασμούς σας και να επιβεβαιώνετε ότι τυχόν μηνύματα έχουν απαντηθεί και δεν εκκρεμούν.


Δεν πρέπει να αγνοείτε το ψηφιακό µάρκετινγκ, καθώς σύµφωνα µε στοιχεία της Google, το 2019, οι αναζητήσεις στο διαδίκτυο για συνεργεία αυτοκινήτων στην Ελλάδα, αυξήθηκαν κατά 43% σε σχέση µε το 2014. Αυτό το ποσοστό αναµένεται να έχει, σχεδόν, διπλασιαστεί µέχρι το 2024.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.