Tips για ελκυστικό περιεχόμενο στα social media
Facebook

Tips για ελκυστικό περιεχόμενο στα social media

Για να διατηρήσετε ένα πιστό κοινό που ενδιαφέρεται για τις υπηρεσίες και τα προϊόντα σας, είναι απαραίτητο να του δίνετε πρωτότυπο, επίκαιρο και ουσιώδες περιεχόμενο.

Σε αυτό το άρθρο θα μιλήσουμε για τον βασικότερο πυλώνα των Κοινωνικών Δικτύων, το περιεχόμενο. Δεν φτάνει μόνο να δημιουργήσετε σελίδες στα social media. Είναι πολύ σημαντικό το κοινό που έχετε αποκτήσει να βρίσκει ενδιαφέρον στο περιεχόμενο της σελίδας σας και να την επισκέπτεται συχνά. Καλό είναι, επίσης, η σελίδα σας να εμπνέει αξιοπιστία, αλλά και φιλικό κλίμα, με στόχο τη δημιουργία μίας κοινότητας από τα άτομα που εργάζονται και ασχολούνται με το αντικείμενο της επισκευής αυτοκινήτων.

Συχνότητα δημοσιεύσεων

Αφότου δημιουργήσετε τους λογαριασμούς σας στα Social media, πρέπει να αρχίσετε να παράγετε περιεχόμενο για τις δημοσιεύσεις σας.

Να θυμάστε πως οι αναρτήσεις πρέπει να γίνονται με συνέπεια και σε τακτά χρονικά διαστήματα, τα οποία ορίζετε εσείς οι ίδιοι.

Εάν μετά από λίγο καιρό βαρεθείτε τις συχνές δημοσιεύσεις και τις διακόψετε τελείως ή τις ελαττώσετε δραματικά, αυτό θα έχει αρνητικό αντίκτυπο στη σελίδα σας. Υπάρχουν διάφορα εργαλεία διαθέσιμα, με τα οποία μπορείτε να προγραμματίζετε τις δημοσιεύσεις σας, εάν διαπιστώσετε ότι δεν βρίσκετε χρόνο μέσα στη ροή της ημέρας για την ενημέρωση της σελίδας σας. Αυτά ποικίλλουν ανάλογα με τα κανάλια κοινωνικής δικτύωσης (Instagram, Facebook, Youtube, Linkedin, Tik Tok κλπ).

Πώς θα καταλάβετε τι αρέσει στο κοινό σας και ποιες είναι οι καλύτερες ώρες για τις δημοσιεύσεις σας;

Μία καλή τακτική είναι να δημοσιεύετε μία ποικιλία διαφορετικού περιεχομένου και έπειτα να ελέγχετε από τα στατιστικά (statistics, metrics, insights) ποιες αναρτήσεις αποκόμισαν περισσότερα likes, κοινοποιήσεις και σχόλια. Έτσι, θα αρχίσετε να παίρνετε μία ιδέα για το τι προτιμά και τι όχι το κοινό σας.

Ιδέες για περιεχόμενο αναρτήσεων

  1. Φωτογραφίες των μηχανικών και των τεχνικών μέσα από το συνεργείο, όσο εργάζονται. Μπορείτε να εξηγείτε στην περιγραφή με λίγα λόγια την εργασία που υλοποιούν, να δίνετε τεχνικές συμβουλές ή και να συστήνετε το προσωπικό της επιχείρησης, ώστε να δημιουργήσετε μεγαλύτερη οικειότητα με το κοινό σας.
  2. Φωτογραφίες ή βίντεο από μία εργασία για την οποία είστε ιδιαίτερα περήφανοι ή για ένα ιδιαίτερο όχημα που έχετε επισκευάσει. Μπορείτε να συνοδεύσετε μία τέτοια ανάρτηση με σχόλιο από κάποιον ικανοποιημένο πελάτη.
  3. Μπορείτε να προωθείτε σταθερές εκπτώσεις που θα δημιουργήσουν «δέσιμο» με το κοινό σας. Για παράδειγμα, κάθε Τετάρτη δωρεάν έλεγχος στα υγρά φρένων ή με κάθε εργασία άνω των 180€, δώρο ένα ζευγάρι υαλοκαθαριστήρες.
  4. Δημοσιεύσεις που βοηθούν τους πελάτες να εκτελούν οι ίδιοι κάποιες βασικές εργασίες συντήρησης. Με τον τρόπο αυτό δείχνετε ότι είστε ένα αξιόπιστο συνεργείο που δεν φοβάται να μοιραστεί χρήσιμες πληροφορίες και δεν έχει το χρηματικό αντίτιμο ως αυτοσκοπό.
  5. Ανακαλύψτε ενδιαφέροντα θέματα για το κοινό σας, όπως για παράδειγμα ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, και δημιουργήστε δημοσιεύσεις γύρω από αυτά.
  6. Συμβουλές για την ασφάλεια των οδηγών, όπως έλεγχοι ελαστικών και λαδιών, συμβουλές σχετικά με την οδήγηση σε κακές καιρικές συνθήκες κ.λπ.
  7. Προσφορές ή ειδικές εργασίες που προσφέρει η επιχείρησή σας για ένα ορισμένο χρονικό διάστημα.

Επικοινωνήστε με τους πελάτες σας

Η κοινή χρήση περιεχομένου είναι μία καλή αρχή. Όταν το κοινό σας μοιράζεται τις δημοσιεύσεις σας με το δικό του κοινό, έχετε κερδίσει την εκτίμηση και τον θαυμασμό ενός δυνητικού πελάτη. Καλό είναι να ενθαρρύνετε τους συνεργάτες και τους εργαζόμενους στην επιχείρησή σας να μοιραστεί τη σελίδα στα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να αποκτήσετε ακόλουθους. Επιπλέον, πολλά κοινωνικά δίκτυα σάς επιτρέπουν να διοργανώνετε διαγωνισμούς στους οποίους συμμετέχουν οι χρήστες υπό την προϋπόθεση ότι θα μοιραστούν τις αναρτήσεις σας. Μπορείτε για παράδειγμα, να βάλετε ένα κουπόνι ή μία έκπτωση ως ανταμοιβή και να αυξήσετε την αλληλεπίδραση με το κοινό σας.

Το σωστό και επίκαιρο περιεχόμενο αυξάνει την αλληλεπίδραση του κοινού με τη σελίδα σας. Ολοένα και περισσότεροι χρήστες των κοινωνικών δικτύων θα θέλουν να βλέπουν τις δημοσιεύσεις σας. Έτσι, θα δημιουργήσετε μία κοινότητα χρηστών και δυνητικών πελατών που θα περάσουν στο επόμενο βήμα, πέρα από τα σχόλια και τα likes, που είναι η άμεση επικοινωνία μαζί σας, μέσω μηνυμάτων ή τηλεφώνου. Καλό είναι να απαντάτε άμεσα, με προθυμία και ευγένεια πάντοτε. Οι ακόλουθοί σας δεν πρέπει να νιώθουν ότι τους αμελείτε.

Δείτε εδώ τα Social Media του AutoSpecialist Magazine:
Facebook
Instagram
Youtube

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.