Το συνεργείο στα Social Media
marketing

Το συνεργείο στα Social Media

Ο κλάδος των υπηρεσιών επισκευής και συντήρησης αυτοκινήτων αναµένεται να αναπτυχθεί ραγδαία έως το 2025. Ένα ανεξάρτητο συνεργείο, για να αναδειχθεί, θα πρέπει να ακολουθήσει τις πιο πρόσφατες στρατηγικές µάρκετινγκ. Πιο συγκεκριµένα, το ψηφιακό µάρκετινγκ και τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης.

Η ανάγκη για την επισκευή αυτοκινήτων αυξάνεται µέρα µε τη µέρα. Ακόµα και ένα επιτυχηµένο συνεργείο µε πιστούς πελάτες, είναι πλέον απαραίτητο να αποκτήσει απήχηση σε ακόµα περισσότερο κόσµο, χρησιµοποιώντας τα µέσα κοινωνικής δικτύωσης και το ψηφιακό µάρκετινγκ. Όταν αναφερόµαστε στο ψηφιακό µάρκετινγκ, τα social media αποτελούν τον πιο άµεσο δίαυλο επικοινωνίας µε τον καταναλωτή. Οι περισσότεροι οδηγοί, όταν χρειάζονται υπηρεσίες επισκευής, ανατρέχουν στα µέσα κοινωνικής δικτύωσης, καθώς από µόνα τους έχουν αναδειχθεί σε µηχανές αναζήτησης.

Πλεονεκτήµατα των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης

Προσφέρουν ελεύθερη πρόσβαση και δυνατότητα δημιουργίας σελίδων για επιχειρήσεις, χωρίς κόστος. Γι’ αυτόν τον λόγο, αποτελούν έναν από τους φθηνότερους και αποτελεσματικότερους τρόπους διαφήμισης. Όλο και περισσότερο, οι εταιρείες επιδιώκουν την ψηφιακή παρουσία τους στις πλατφόρμες δικτύωσης. Οι καταναλωτές, τώρα περισσότερο από ποτέ, αναζητούν πληροφορίες και κριτικές για κάθε επιχείρηση στο διαδίκτυο. Τα social media δεν είναι απλώς ένα εργαλείο που βοηθά στην αναγνωσιμότητα μίας εταιρείας. Μέσω αυτών γίνεται απλούστερη και πιο άμεση η επικοινωνία με τους πελάτες και η ικανοποίηση των απαιτήσεών τους. Ακόμα και αυτόματα πολλές φορές.

Αναζητώντας τους λόγους για τους οποίους είναι βασικό να έχει ένα συνεργείο παρουσία στα social media, «μπαίνουμε στα παπούτσια» ενός πιθανού πελάτη. Ας δούμε το παράδειγμα του Λάζαρου, ενός οδηγού που αναζητά συνεργείο για το αυτοκίνητό του. Όπως συμβαίνει με τους περισσότερους δυνητικούς πελάτες, ο χρόνος του είναι περιορισμένος και το internet αποτελεί κύριο μέσο αναζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών.

Κατά την έρευνα αγοράς, ο Λάζαρος θα αναζητήσει στο διαδίκτυο «συνεργεία κοντά μου» και από τα αποτελέσματα θα αξιολογήσει τις επιλογές του. Αρχικά, θα επιβεβαιώσει ποια συνεργεία είναι όντως κοντά του και έπειτα θα ελέγξει τις αξιολογήσεις και τις κριτικές. Επιπλέον, θα ενημερωθεί για το ωράριο λειτουργίας, την ακριβή διεύθυνση, τα στοιχεία επικοινωνίας, αλλά θα δει και εικόνες από το συνεργείο και αξιολογήσεις πελατών.

Οι σελίδες Facebook µπορούν να δώσουν στον χρήστη µία εµπειρία άµεσης αλληλεπίδρασης µε την επιχείρηση.

Στη συνέχεια, εάν ο Λάζαρος χρειαστεί περισσότερες πληροφορίες για κάποιο συνεργείο, μπορεί να επισκεφθεί τη σελίδα του στο Facebook, ένα μέσο που πλέον προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες για τις επιχειρήσεις. Εκεί, ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να αποκτήσει μία πιο ολοκληρωμένη εικόνα για το συνεργείο και τις υπηρεσίες του. Επιπλέον, εάν έχει οποιαδήποτε απορία, μπορεί πολύ εύκολα να επικοινωνήσει με έναν εκπρόσωπο, ενώ θα εκτιμήσει ιδιαίτερα τη δυνατότητα εύκολης κράτησης ραντεβού, μέσω internet.

Σωστή επιλογή καναλιών δικτύωσης

Οι πλατφόρμες περιεχομένου αυξάνονται συνεχώς. Κάποιες από τις μεγαλύτερες είναι το Facebook, το YouTube, το Instagram, το Tik Tok και το Google my Business. Εάν διαθέτετε περιορισμένο χρόνο για σκοπούς marketing, είναι προτιμότερο να αφοσιωθείτε, αρχικά, σε μία μόνο πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης. Εάν έχετε ήδη δημιουργήσει σελίδες σε περισσότερες πλατφόρμες, αλλά βρίσκετε ενδιαφέρον και ανταπόκριση μόνο σε μία ή δύο, μην φοβηθείτε να διαγράψετε τις υπόλοιπες.

Κατά την επιλογή του καναλιού, είναι σημαντικό να σκεφτείτε τι είδους αναρτήσεις θέλετε να δημοσιεύετε, σε τι κοινό θα απευθύνεστε και με ποιον τρόπο επιθυμείτε να επικοινωνείτε με το κοινό σας. Για παράδειγμα, το Instagram είναι η καλύτερη επιλογή, εάν το περιεχόμενο των δημοσιεύσεών σας είναι φωτογραφικό και δεν εστιάζει σε τεχνικές λεπτομέρειες. Από την άλλη, μία επαγγελματική σελίδα στο Facebook είναι η ιδανική επιλογή, για να κοινοποιηθούν πληροφορίες για την επιχείρησή σας σε ένα ευρύ κοινό.

Όποιο κοινωνικό δίκτυο και αν επιλέξετε, βεβαιωθείτε ότι δημιουργείτε έναν επαγγελματικό και όχι έναν προσωπικό λογαριασμό! Έτσι, θα αποκτήσετε αυτόματα πρόσβαση σε εργαλεία και στατιστικά στοιχεία πολύ χρήσιμα για την προώθηση της επιχείρησής σας.

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.