TOYOTA GAZOO στις 24 ώρες του Le Mans
24h Le Mans

TOYOTA GAZOO στις 24 ώρες του Le Mans

Η αγωνιστική ομάδα της TOYOTA GAZOO ενίσχυσε την κυριαρχία της στον εικοσιτετράωρο αγώνα του Le Mans, σημειώνοντας την τρίτη της συνεχή νίκη στις 19-20 Σεπτεμβρίου.

Το TS050 HYBRID, με τον αριθμό 8, των Sebastien Buemi, Brendon Hartley και Kazuki Nakajima τερμάτισε πρώτο, μετά από μία ολόκληρη μέρα και 5.272 χιλιόμετρα αγώνα. Οι Buemi και Nakajima έγραψαν ιστορία και περιλαμβάνονται σε μία «ελίτ» ομάδα οδηγών που έχουν κερδίσει τρεις φορές στο Le Mans, ενώ ο Hartley έχει πλέον κερδίσει δύο φορές τον αγώνα. Η TOYOTA GAZOO – με χορηγό την DENSO – έχει πλέον ένα αδιαμφισβήτητο προβάδισμα στην κατάταξη των κατασκευαστών στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής (WEC – World Endurance Championship).

Μπορεί να ήταν η 88η φορά που πραγματοποιήθηκαν οι 24 ώρες του Le Mans, αλλά φέτος ήταν μία ιδιαίτερα διαφορετική διοργάνωση. Για δεύτερη φορά στην ιστορία του, ο αγώνας πραγματοποιήθηκε Σεπτέμβριο και όχι Ιούνιο, και για πρώτη φορά χωρίς θεατές, εξαιτίας των περιορισμών λόγω COVID-19. Η δράση όμως και ο ενθουσιασμός είχαν την ίδια ένταση.

Τα δύο Toyota πήραν θέση στην πρώτη σειρά και το αυτοκίνητο με τον αριθμό 7 – των Mike Conway, Kamui Kobayashi και José María Lopez – οδήγησε την κούρσα από νωρίς. Καθώς το αυτοκίνητο με τον αριθμό 8 πήγε στα pits την έβδομη ώρα, το #7 κατάφερε να αυξήσει το προβάδισμά του κατά έναν ολόκληρο γύρο.

Ωστόσο, αυτό θα άλλαζε. Στις 12 ώρες, το #7 μπήκε στα pits για να επισκευάσει την πολλαπλή εξαγωγής. Επισκευάστηκε γρήγορα, αλλά όταν επανήλθε στον αγώνα βρέθηκε στην τέταρτη θέση.

Ακολούθησε η υποδειγματική οδήγηση από το #8, που διατήρησε το προβάδισμά του για το υπόλοιπο του αγώνα. Ο Kazuki Nakajima έφερε το αυτοκίνητο στη γραμμή τερματισμού το απόγευμα της Κυριακής για να ολοκληρώσει ένα hat-trick από νίκες. Για ένα αυτοκίνητο που δεν είχε κερδίσει ποτέ ξανά τον αγώνα, οι νίκες το 2018, το 2019 και το 2020 είναι ένα πραγματικό επίτευγμα.

Προς την κορυφή

Το Toyota TS050 HYBRID, που εξοπλίζεται με εξαρτήματα της DENSO, συμπεριλαμβανομένου του πίσω υβριδικού κινητήρα και των μπουζί, έχει προβάδισμα επτά πόντων, ενώ απομένει ένας αγώνας ακόμη μέχρι την ολοκλήρωση.

Στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών του WEC, η TOYOTA GAZOO Racing – με 57 βαθμούς – βρίσκεται στην κορυφή, έχοντας κερδίσει πέντε από τους επτά αγώνες, μέχρι στιγμής, φέτος.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ
ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ
Εγγραφείτε στο newsletter

Για να λαμβάνετε τα τελευταία νέα, ενημερώσεις και ειδικές προσφορές απευθείας στο email σας.